مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آذر 1400 ساعت 11:302021-11-24اجتماعي

راه اندازی درمانگاه فرهنگیان شرق گیلان در لنگرود


رییس اداره آموزش و پرورش لنگرود، با بیان اینکه اردوگاه چمخاله به مساحت 26 هزار مترمربع به مرکز آموزشی رفاهی شرق استان تبدیل می شود، گفت: به زودی شاهد راه اندازی درمانگاه فرهنگیان در شرق گیلان در لنگرود خواهیم بود.

- مجید فاریابی در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج صرفا یک نیروی سازمانی نظامی نیست که در زمان جنگ و دفاع از کشور شکل بگیرد، بلکه بسیج پاسخگوی نیازهای اساسی و حیاتی جامعه ماست.

وی با اشاره به الگوی فعالیت آموزشی مدارس شهرستان لنگرود در دوران کرونا طی سال تحصیلی جدید، افزود: از سوم مهر 1400 شاهد حضور دانش آموزان متوسطه دوم در کلاس های کارگاهی و مهارتی هستیم؛ سایر دانش آموزان نیز هم در فضای مجازی و هم به صورت حضوری و گروه بندی در مدارس هستند و فعالیت آموزشی توسط شورای مدرسه و انجمن اولیا و مربیان سازماندهی شده است.

رییس اداره آموزش و پرورش لنگرود، با بیان اینکه از 15 آبان زمینه بازگشایی مدارس متوسطه دوم برای دانش آموزان واکسینه شده در هر دو نوبت فراهم شده است، گفت: در این کلاس ها نیز پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی رعایت می شود و روزانه 10 تا 12 دانش آموز به صورت شناور در کلاس ها حاضر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی درمانگاه فرهنگیان شرق گیلان در لنگرود

راه اندازی درمانگاه فرهنگیان شرق گیلان در لنگرود